Kysymyspostaus 2018


Moikka! Taas olisi aika vastailla kysymyksiin! Olen viime aikoina saanut paljon kysymyksiä tubessa ja instagramissa. Kysymykset on poimittu eri someista, mutta mennään asiaan!

1. Mikä sua motivoi eniten keppareiden ompelemisessa ja keneltä saat inspiraatiota?
Mua motivoi yleensä se, että pääsen jokaisessa hepassa lähemmäs sitä käsialaa mistä tykkään ja rentoudun kun ompelen hevosta. Saan ispiraatiota monilta harrastajilta.


2. Kuka on sun lemppari kepparin tekijä?
Navy ja Nea on ehdottomasti lemppareita!

3. Minkä myymäsi hepan haluaisit takaisin?
Pain, ehkä.

4. Voitko tehdä talli postauksen?
Kyllä, YouTuben puolelle jotain saman tapaista on tulossa.

5. Mistä tilaat hevosesi?
Hevoseni eivät kaikki ole "tilattuja" Suurimman osan ostan jos se sopiva sattuu tilalle. Ostan ja tilaan monilta eri tekijöiltä.

6. Kenelle Pai lähti?
Pai muutti ponitalli venukselle, instagram: ponitalli.venus

7. Mitä rotua rea on?
Rea on tanskanpuoliverinen

8. Mitä suunnitelmia sulla on mökkileirille?
Mökkileiriä olen vasta vähän suunnitellut eli ei vielä paljon mitään :)

Kysytyimmät kysymykset joihin olen jo joskus vastannut:

9. Minkä ikäinen olet? olen 13/04 mutta kohta 14 vuotias
10. Missä asut? asun Kainuussa, tarkemmin Sotkamossa

Kiitos taas kysymyksistä. Paljon jäi nyt tämän postauksen ulkopuolelle, mutta heitäppä lisää kysymyksiä kommentteihin! Tulossa tänne blogiin on varuste ohjeita ja jotain ratsastukseen liittyvää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti