Kysymyspostaus 2017

 Moikka! Tarkoitus on ollu kirjoittaa joka viikko, mutta ei ole ollut aiheita. Eli kommenttia tulemaan minkälaisia postauksia haluatte! Tänään vastailen kysymyksiinne. Kohta on jo vuosi viime kysymyspostauksesta. Kyselin kysymyksiä instagramissa.
 
1. Kisaatko vai järjestätkö kisoja mieluummin? Ehkä mieluummin kilpailen. Järjestäminenkin on kyllä kivaa, mutta se vaatii aikaa ja motivaatiota.
 
2. Onko sulla jokin kepparirotu mikä on susta erityisen kiva? Lyhyesti vastattuna ei oikein
 
3. Mikä oli sun eka keppari? Tähän oon varmasti vastannu tosi monesti, mutta villasukka heppa Kuiske.
 
4. Jos saisit tilata keneltä vaan hepan niin keneltä tilaisit? Haluaisin tällä hetkellä nealta tai navylta ja nean jonoon oonkin jo 5 kertaa yrittänyt.
 
5. Este enkka? 95cm (oon siis tämmönen lyhyt tyyppi)
 
6. Kouluratsastus vai esteet? Esteet
 
7. Lempikeppari itseltäsi? kaikki mun hepat on kioja ja mulle tärkeitä.
 
8. Lempiheppa oikeista? Käyn siis Vuokatissa ratsastamassa ja sieltä tuntihepoista mulla on monta lempparia en tiiä.
 
9. Oliko PS-leirillä kivaa? Oli tänäkin vuonna. Ps-leiri on paras leiri millä oon ollu!
 
10. Jos ois pakko myyä joku oma heppa niin kenet myisit? Varmaan jonkin vanhemman Namu tai Pai.
 
11. Miten suhtaudut jos sua kiusataan keppareista? Annatko sen vaan olla? Kerron vanhemmilleni ja haluan että asia selvitetään. Jään miettimään asioita jos niitä ei selvitetä.
 
12. Tykkäätkö omasta tallistasi tällä hetkellä? Tallini on nyt mulle hyvä, muutama heppa pitäs vähentää, että saisin lisää tilaa.
 
En tällä kertaa vastaa kysymyksiin "lemppariheppa multa", mutta koitan vähän useammin vastailla kysymyksiin. Laittakaa uusia kysymyksiä kommentteihin!
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentti: