Tammikuun ilot ja surut

Uusi vuosi pyörähti käyntiin ja nyt eletään tammikuun viimeisiä päiviä. Tammikuu oli osaltaan iloinen mutta koin myös suuren menetyksen, joka vaikuttaa elämääni tietyllä tavalla paljon. Kepparijuttuja se ei kuitenkaan hidasta muuten kuin valokuvia en pystynyt yli viikkoon ottamaan. Aurinkoisia päiviä on ollu ja silleen. Olen yhden tunnin pitänyt ja käynyt tiimin treeneissä viikonloppuisin. SM-kisa suunnitelmat alkaa pikkuhiljaa olla valmiit ja ilmoittaudun varmaan pian.

SM-kisojen avoimeen luokkaa olen ajattelut yrittää päästä. Heppana Valo. Uskon, että siihen luokkaan en pääse. VaB koululuokkaan myös yritän ja siihen minulle on tulossa uusi heppa. Ilmoittaudun omalta osaltani vasta joskus ilmoittautumisien viimeisinä päivinä. Treenaamaan pääsen tiimin kanssa salissa. Lähdössä Vantaalle olen joka tapauksessa, vaikka en kisaamaan pääsisi.

Mitä suunnitelmia teillä on SM-kisoihin?

1 kommentti:

  1. Tsemppiä sulle, mikä ikinä menetyksesi olikaan <3
    Olispa tääläkin ollut aurinkoisia päiviä :/
    Isekin oon ajatellut SM- kisoihin tulla kiertelemään, jos suinkin ei oo muuta menoa. :)

    VastaaPoista