SM-kisat 2017 minun suunnitelmia - Luukku 21

Kepparit valtaavat Helsingin tapahtuva 2016 ennen SM-kisoja

 Juu eli kuvat on viime SM-kisoista ja kepparit valtaavat Helsingin tapahtumasta, jossa olin katsomassa tätä touhua.

Aiheeseen. 2017 SM-kisat ovat Tikkurilassa Vantalla. Menossa olen jos esim. jalat eivät katkea. Jotenkin olen aihetta pohtinut. Mitä luokkia yms. Kisapäivä on lauantai, joten täältä Kainuusta on jo perjantaina päivällä lähdettävä matkaan.

Olen ajatellut osallistua 40-50cm kaikille avoimeen luokkaan. Jos arpaonni suosii myös pääsen. Siihen heppa on vähän auki. Valo olisi hyvä, mutta en osaa sanoa.
Kepparit valtaavat Helsingin  2016 harrastajat tuomiokirkolla

Sitten VaB koululuokka voisi olla minulle hyvä ja siihen varmaan ilmoittaudun myös ja pääsen jos arpaonni suosii. Nykyisistä hepoistani Pai olisi siihen hyvä, mutta uusi heppa SM-kisoihin olisi hakusessa. Tammikuussa sellaisen hankin jos vain onnistuu.

Jos en pääse kumpaankaan luokkaan niin tietysti olen kannustamaan muita Sotkamolaisia lähdössä! Mukaan lähtee äitini tueksi tietenkin. Toivottavasti tulee hieno ja ikimuistoinen tapahtuma.

Oletko sinä tulossa?


1 kommentti:

  1. Mä saatan tulla sinne sm kisoihin pääsen nähtävästi jos tulen sinne mut voi ehtii sieltä ja tulla just kailee����

    VastaaPoista